Klachten
In onze praktijk streven we naar de hoogste kwaliteit van zorg en service. We hechten veel waarde aan uw tevredenheid en streven ernaar eventuele klachten zo goed mogelijk op te lossen. Op deze pagina vindt u meer informatie over onze klachtenregeling en hoe u een klacht kunt indienen.

Klachtenregeling KNMT
Als tandartspraktijk zijn wij aangesloten bij de KNMT en volgen wij de klachtenregeling die zij hanteren. Deze regeling waarborgt een zorgvuldige afhandeling van klachten en geschillen.

Hoe een klacht indienen?
Mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze dienstverlening, dan kunt u dit bij ons kenbaar maken. U kunt telefonisch contact met ons opnemen of het klachtenformulier invullen op onze website.

Onze aanpak
Wij nemen elke klacht serieus en streven ernaar om samen tot een passende oplossing te komen. Uw feedback is voor ons waardevol en helpt ons om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Heeft u een klacht?
Neem contact met ons op zodat we dit samen kunnen oplossen.